Ridtur på världens finaste Mach :D

Var med Agnes ut till Berga idag :) hälsade även på Sandra en sväng som dumt nog ramlade av den brune springaren igår och fixat sig en hjärnskakning.. Onödigt Sandra! Håll dig PÅ hästen. Vi är rädda om dig ju :o

Iaf, vi gjorde iordning Mach, Agnes och jag. eller ja Agnes mocka och ja borsta ;D
Sen tassade vi iväg till den STORA ridbanan och red lite, Agnes började som vanligt. Machen var piiiigg men tillslut så började den där stor lyssna :)
Sen fick jag rida, och Mach var PIGG xD omg, de där var nog en galoppskänkel (något konstigt hoppsteg). Men han är så jävla kul att rida! :D De känns ju skillnad på honom nu och från när han stod på förra stället. Men de gick att få tillbaka honom ändå, han kan ju bara han vill!

Sen for vi iväg till Maxi och Agnes var vuxen och köpte mat medans jag bara köpte en påse godis (a)
Men vi syns redan imorgon igen :D sen blir de ju typ inge mer förrens Agnes åker till England för att jobba i stora stallet :o

Bilder finns att se på bdb (Agnes då, jag har inte orkat sno bilderna än för att lägga upp på min bdb, men det kommer. Antagligen kommer någon bild hit också :D)

och jag är redan SÅHÄR trött på hösten :'( jag vill inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: