Seriöst?

Jag är en sån här människa som ALDRIG tyckt om snön (okej någon enstaka gång när jag var liiiiten) men överlag har jag alltid tyckt att vintern är en jobbig period, de är kallt, snöigt (eller slaskigt), mörkt och kämpigt. Jag gillar inte vintern, jag gör verkligen inte det.
Har god lust att egentligen bara sätta mig ner och gråta, men vad hjälper det egentligen? :(
jag lever på hoppet om att denna vintern inte blir lik den förra.. För seriöst, den var FÖRJÄVLIG! :'(

och jag kan inte åka med mamma ut till stallet idag, no vinterdäck. Pappa har iof inga vinterdäck på han eller, men han har däremot 4hjulsdrift!. Soo, 4hjulsdrift It will be!
(om nu inte snön är booorta kl 15).

Nu ska jag sätta mig ner och titta på sommarbilder, jag bjuder på en mysig sommarbild också!
Är det inte ljuvligt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: