Thats just, love!

Red skrittslingan idag med Annica och Múska, alltid lika mysigt att rida med dessa 2 ^^.
Bingó kändes lite väl försiktig till en början innan han började skritta genom kroppen och blev därmed stabilare att sitta på. Älskar den här skogsturen, lite upp, lite ner, stenigt på vissa ställen och slingrigt, men man kan släppa allt! De är bara skritt som gäller i 2mil. Så underbart :D tar ca 1,5timme att rida, men så underbar väg. Har jag sagt att den är underbar? ;D haha

Frusna var vi iaf när vi landade på stallplanen! Trots barbacka fruser man numera om tårna och ovansida lår när man rider :( förbannade årstid att vara så kall!!
Imorgon går min pållehäst upp med stora gänget! NU får allt kli vara över sådeså! Trädhage here we come! :P
Sen håller vi tummar och tår över att Bingó inte börjar hosta aset över att de får hö ute nu! DUMMA hö :(

Nu ska jag upp och fixa mig iordning. Fröken Annica kommer snart över och då blir de middag (gud vad jag är HUNGRIG) tacos blir det! MUMMA :D

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: