Ont & sadeltankar, funkar bomlöst?

Vakna för typ 45min sen, har ont i ryggslutet, i huvudet och i nacken.. mmm så skönt!
Aja, bara att ta någon trevlig painkiller, upp å göra mig iordning och sen åka till stallet!
Satt hela kvällen igår och skickade mail till diverse sadelutprovare.. Nu börjar den skiten igen JAG ORKAR INTE..
Funderar starkt på att köpa en bomlös sadel faktiskt.. Finns ju de som ser ut som riktiga sadlar.. Men ja vet inte? känns som de ska vara sladdriga (dvs vika sig i bommen liksom, eller ja i bommen som inte existerar, men ni fattar?) eller som om de ska "glida ut". De som ser ut som riktiga sadlar har ju bossor liksom med tunnel å allt..
Men det känns som om bossorna ska bli uttryckta och sedan försvinner tunneln och man trycker på ryggraden.. Fattar ni hur jag tänker?
Och när jag tänker detta, ser jag det framför mig och blir jävligt orolig.. Undrar hur dom funkar egentligen?
De där bomlösa som ser ut som en sadel...
Någon där ute som har en sån? och kan berätta för mig? eller vet någon bra sida? så är jag tacksam för hjälp!
Ne, stallet var de ja... Upp å byta om!

Vi höres! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: