Nu händer de grejjer!

Blev ett pass på ridbanan med Mach, han kändes riktigt fin bitvis faktiskt. Lättade mycket trevligt och arbeta på bakifrån.
Blev en liten galopp haha, sen vart pålle helt övertaggad å då gick de inte bra längre haha, MEN ja ska vara Mach vakt en vecka nu! :D Så mer galopp blir de ;D haha så får vi hoppas att jag överlever!

Vidare mot Bingó (via donken för sen lunch/tidig middag), blev ridbanan och pållehästen och jag missförstod varandra en kort sekund och Bingó valde att gå upp i galopp. Ehe, sen när väljer min pålle galopp på ridbanan med ryttare på ryggen? De händer liksom inte. Och den var liksom samlad och LUGN!
Sen blev de liksom lite galoppträning, åh så stolt ja var <3 Min fina galna 5gångare <3 :')

Sandra fota och filma, bjuder på bilder när de väl kommer till mig! :)
(antagligen efter Sandras semester!, men den som väntar på något gott :D)



Jag och Mach för några veckor sen!




och du betyder mest, mitt fina hjärta <3



Kommentarer
Postat av: Frida

Ibland överraskar dom en :)



Svar: Då kanske jag har barbacka att se fram emot om några år. Himla roligt att de faktiskt låter så lika till sättet. Kollade lite på Worldfengur och din häst är nog uppfödd av pappan och Guffi av hans son, för de var inte samma förnamn, bara efternamn.

Jag har antagligen inte åkt av för att jag lärt mig att sitta kvar, de mer allvarliga skadorna har jag fått av andra hästar faktiskt. Har bara slagit näsan och rumpan av Guffiavramlingar :) Ambulansfärd har jag aldrig varit med om, men pepparpeppar!

2011-08-03 @ 22:19:57
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: