Spännande!

Under tiden vi var hos Bingó låg min mobil i bilen.
Såg att ja hade ett missat samtal samt ett röstmeddelande.
Tydligen hade någon från ett företag hittat min info / fått min info från arbetsförmedlingen i Huddinge.
Väldigt spännande då jag inte är inskriven där längre.. Undrar hur länge min info finns tillgänglig? aja iaf, han sökte en person för lager / butikstjänst. och ville att jag skulle höra av mig.

Ringde upp honom när jag väl kom hem, och han vart jätteglad över att jag fortfarande var "tillgänglig" och ska dit på onsdag för intervju. Spännande! :D

Så håll tummarna igen då!




Bjuder på en helt färsk bild på lillamig!
Syns dock dåligt, men min nya hårfärg som jag ännu inte är helt nöjd med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: