Run away

Ytterliggare en vecka ligger framför mig, igår var de måndag och röd dag, vilket betydde ledighet!
SÅÅÅÅÅ skönt med en extra ledig dag, åh!
Spinning kl 11 stod dock på schemat. Körde på i 45min, så skönt!
Bingó blev tömkörd i ca20min. Saxar fint i skänkelvikningarna och bär sig bra på bakbenen.
Tycker hela tiden att benet blir bättre och bättre. Åh så jag hoppas att jag iaf kan få rida lite på honom i skritt snart!!!

Storma gjorde de också, natten till måndagen.. Och storastora träder föll utanför fönstret.
Som tur var så träffade det ingenting!. Lite delar på taket föll av också. Dumma storm!!

Idag är de tisdag och ingen röd dag, så de var dags att jobba igen och på tisdagar är de också spinning som gäller, så grymt synd att de inte är längre än 30min bara. Ja vill köra 1timme minst!!
Så otroligt kul och idag pressade jag mig ännu mera. KULKUL!!



Trädet!



Kommentarer
Postat av: Fia

ouh-ouh! Carro is turning to a träningsfreak! :o Men måste bara säga, niiiiiiice (y) :D

2011-12-28 @ 14:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: