The sound of silence

Idag blev familjen med julgran, tack vare stallkamratens mammsi! :D tackar! :)
Mamma och jag for som ja skrev igår, iväg för att handla julklappar. Jag är, hör och häpna!! klar!
Förutom en rackars liten julklapp som ja bara ska hinna svänga förbi affären och handla :)
Fan och usch va dyrt de är :( Hoppas ja får fina julklappar tillbaka bara! Jag köper nästan alltid "för fina" julklappar mot va ja brukar få tillbaka, så går nästan alltid på minus, men ja.. Jag har svårt att ge bort billiga saker. Så får väl skylla mig själv!

Stalltjänst nu på kvällen, Bingó fick mysa lite i stallgången med vetekudden. Lerig från topp till tå var han också. och täcket har någongång i tiden varit svart hehe :P



Hoppas att jag snart får sitta på din rygg igen <3
älskadehästpojke



Kommentarer
Postat av: Agnes

Agnes julklapp till Carro/Bingo tyckte ja va fin i alla fall ^__^

(och köper man den till fullt pris så är den redigt dyr .. maha! ;D)

2011-12-11 @ 20:39:23
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: