Fredag

Överlag en bra fredag, känner iof bara en sådan stor klump i halsen när jag ser på Bingó, och konstigt nog blir jag arg också, arg på Bingó över att han är trasig. JAG VET att de inte är hans fel, men jag blir arg och besviken ändå. Det ska inte vara så :( de ska inte bara drabba mig hela tiden! De är fan orättvist! (och ja vet att livet är orättvist men vafan, lite mer rättvist kan de iaf ta å vara!)
Bingó invigde sina nya BoT nattskydd. Såg ut att njuta iaf :) vilket han ska göra, de vara dyra för matte!

Åkte vidare mot jobbet, fick en otroligt glad nyhet när jag såg schemat för mars! Alltså JAG TACKAR :D
ännu en glad nyhet på jobbet är att de på ledningsmötet hade talat om lilla mig och alla var eniga om att de var supernöjda med mig :D Och min närmaste chef (som även anställde mig då) har ju sagt det åt mig flera gånger att han är nöjd, men de var så jävla skönt att höra då att även de andra på de andra avdelningarna tyckte detsamma! :D FAN VA NAJSIGT :D

Sen fick jag en liten jobbig kund som prompt skulle prata med just min chef. De har ibland lite väl svårt att förstå att vi inte kan gå runt vissa regler. Men de gör ett försök iaf ;D haha

Nu är de iaf helg och jag är ledig :) Skulle vilja åka iväg och handla diverse saker. Men ja är för snål (vadå en tröja till mig för 200kronor? nejnejnej! Men BoT skydd för 979 kronor de köper jag utan att blinka), fan va sjuk man är egentligen!

aja, livet är allt bra roligt ibland! Jag hoppas bara att allt kan ta de lite lugnt ett tag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: