Varm om hjärtat!

Åh ni ska bara veta vad kommentarer på dayviews, facebook och bloggen gör mig varm i hjärtat!
Jag blir så otroligt glad när ni så genuint skriver att min pålle är fin och ser trevlig ut och allt fint ni nu skriver!
Att utomstående också kan se förändringen min pålle gått/går igenom och skriver så fint som ni skriver!
Tack också för kommenterarna om mitt utseende! Även om ja inte är modellsnygg (och inte modellsmal eller för den delen) så skriver ni så fint om mig. Det värmer verkligen! Tack snälla snälla ni <3

Jag är så otroligt stolt över min fina häst, och jag är stolt över mig själv som har klarat allt. Och att ni också tycker de värmer så enormt. :)

Så egentligen vill ja bara säga Tack för alla superfina kommentarer, ni lyfter mitt självfortroende flera steg.
Tack snälla ni för att ni tar er tid och skriver så fint om mig och mitt hjärta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: