Solbränd

Idag åkte jag och två gamla stallkamrater ner till Eskilstuna, Sundbyholm. Och kollade på Islandshäst NM!.
Det bjöds på klarblå himmel (om än lite blåsigt) och dagen var riktigt trevlig!
Fina hästar, trevlig marknadsgata och kul sällskap! :) Så jo, en trevlig torsdag!
Brände mig gjorde jag också, trots solskyddskräm! Suck!
 
Hittade iaf ett balansspö, som jag är väldigt nöjd med :)
Samt en Mountain Horse fleece som var nedsatt med 50% :) yaay på det liksom!
 
Man blir iaf riktigt peppad när man är på dessa "större" tävlingar. Speciellt när man vet att man sitter på ett guldkorn själv, och som har all chans i världen att bli riktigt bra! Det peppar det med!
Så vi ser bort vårat skitpass igår, ser framåt ist och hoppas på att nästa ridpass på banan kommer gå bättre!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: