What time is it?

Det är riktigt kul när man märker att träning ger resultat.
Hon är lättlärd Kelda, absolut! Men de gäller att lära henne "på rätt sätt". Verkligen vända på saker så att de blir kul att göra rätt!. Igår fick vi pyssla lite med takten i tölten, och de där med att ha stöd men inte hänga osv.
Idag var hon som en klocka i tölten, Jag kunde lätta av i handen utan att takt, tempo eller form ändrades!
Eureka !!! :D
Massa beröm och en mycker nöjd Kelda fick skritta av på långa tyglar hemåt :) Duktiga tjejen!
Efter ridpasset fick jag leka hovslagare också, ena skon började glappa, så nu sitter den igen ;)
 
Bingó fick, innan ridpasset på Kelda, en promenad, han var iaf jätteglad och pigg. Töltade ikapp när han hamnade efter ^^. Sötnosen!
 
Lämnade in min klocka på "lagning" också. Stenarna har börjat ramla av :( Inte kul alls när klockan är knappa 6månader gammal! Så nu är jag utan klocka i några veckor! Panik på det liksom, eftersom de jävlarna snodde min gamla klocka när vi hade inbrott :(
Men ja, jag har fått låna pappas ena klocka. Men den är inte den vackraste direkt. Men iaf en klocka!!
Helt handikappad utan, jag vill veta liksom hur länge jag ridit, eller hur långt de är kvar till något osv. Jobbigt att dra upp mobilen jämt. Men aja, om några veckor är min klocka tillbaka iaf!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: