Lyckorus!

 
Idag går jag i ett litet lyckorus.
Just nu, just precis NU känns livet förjävligt bra! Av så många olika anledningar!
Älskar att få den här känslan! Även om den kommer sällan så nog jävlar är den varmt välkommen när den väl är här!
Kelda och jag red ut en sväng med Annica och Totte, jättekul som vanligt och Kelda både töltade och travade med bra takt, tempo och aktion! Formen dippar lite hit och dit ute på vägen, men vafan!
Galoppen gick som smort den med. Alltid lika skönt att få igenom båda galopperna :) Hon är bra på det sättet! Inte som Bingó som alltid ska välja sin favoritgalopp (vänster).
Bingó fick sig en 20min promenad och var glad för det :) I veckan ska jag prova rida honom den svängen vi brukar promenera :)
 
Har typ värsta träningsvärken också, armar och ben, insida lår och rumpa :P hahaha så illa! Men skönt ;)
Ställde mig på vågen nu och den visade -3kilo på 10dagar! KUL! :D
Så totalt -14kg nu! Nu är det inte långt kvar alls tills mitt första delmål är avklarat! Och de delmålet ska firas med en till tatuering :) Så till senhösten hoppas jag att den iaf kan bli inplanerad! :D SKOJJ!
 
Sen att jag bara jobbar 1vecka till, sen är det semester igen. De är liksom bara "grädde på moset" typ! :D
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: