Träningsvärk

Mjo, jag har varit lat, jättelat sen jag fick gå från jobbet.
Vilat från gymmet i typ 1månads tid.. Dock har jag ju promenerat med Bingó, ridit Kelda osv, så helt lat har jag ju inte varit, som tur är!
MEN iaf, sista rycker nu på gymmet. Sa upp mitt medlemskap idag, så har 1månad till att träna! hehe
Så, nu har jag varit där sen i måndags, och ska väl försöka vara där varje vardag iaf.
Letar något annat billigt, för SATS är lite väl dyrt, tyvärr.. Och galet mycket folk kvällstid osv. 
Men får väl se vad som händer!. 
 
Har ju always fitness i haninge som ett alternativ, man kan ju iaf åka dit och kolla ^^.
Men i vilket fall så löser det sig säkert!
Speciellt om jag kunde få ett litet jobb...


Kommentarer
Postat av: MalinS

Hit planerar jag att flytta mitt tränande. Nära ditt stall (ta det före eller efter stallet) och billigare!
http://www.coregymclub.se/

2012-10-17 @ 22:07:01
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: