Årsdagen

Ja, idag är det Keldas och min årsdag.
Idag för ett år sedan skrev jag kontraktet med YH och jag blev helt plötsligt ägare till 2hästar :)
Ångrar mig inte en sekund, underbarare häst får man leta länge efter!
 
Vi har kommit en bit på vårat lilla år ihop också, eller vad säger ni? :)
 
 
Exteriöra skillnader (bilen till höger är dock cac 2månader gammal!)
 
En liten "dåbild" i tölt kan jag bjuda på :)
 
och en bild från i februari :)
 
Jag hoppas att vi får många fina år ihop och att vi faktiskt även med några års slit kanske t.om kvalar till SM! Vore helt enkelt min största dröm! :) 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken fin häst! :)

Svar: Tack! :D
Carro

2013-04-24 @ 19:29:22
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: