Plugghäst

(rubriken, ja okej. långsökt.. Jag har pluggat och hästat mig haha, jag har tråkigt en lördagskväll okej!!)
 
Idag var en sån dag då jag egentligen inte borde ridit.
Var redan imorse irriterad på något?!?! fråga mig inte vad.
Vilket såklart speglade sig i ridningen. Kelda var duktig mellanåt absolut, mest jag som blir irriterad på småsaker.
Varför ska de vara så för? :(
Vi travade lite, gjorde några galoppfattningar, töltade lite och travade av. Duktig tjej på slutet iaf, fick en fin känsla i traven och hon skjöt ifrån trevligt!
 
Bingó och jag lekte lite på ridbanan, han fick korsa lite bakben på voltspår, gå lite spansk skritt, "pussa" lite.
Och bara allmänt mysa :)
 
En period fick Bingó syn på Busrem i hagen, eller ja. Troligen såg Bingó bara något mörkt som rörde sig och trodde att de var en älg. Körde värsta varnings fnyset x)
Här står han och blickar upp mot Busrem, aka den farliga älgen ^^ haha
 
 
Imorgon blir det löshoppning igen :D 
Tagga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: