Lycklig gammelman

Idag skrittades Kelda en sväng runt asfaltsrundan. Joggade en liten bit också. Nöjd tjej som frustade en del. 
Sen orkade jag inte rida Bingo, utan det blev tömkörning där jag första gången nu sen jag började skritta igång honom lät honom trava. Det är absolut inte samma fina trav som han haft innan, men ingen hälta! Dock fyrtaktig ;) haha 
Mitt i allt la han av en serie bocksprång och drog iväg i galopp, så jävla söt! 
Så glad och pigg är han helt klart. Sen behöver vi inte diskutera om de såg smidigt ut eller inte ;) haha 


Bingo tömkörningsklädd i våras :) 


Kommentarer
Postat av: Frida

Huvudsaken är att man är pigg, glad och hel när man är gammal :)

Svar: Ja men eller hur :)
Carro

2013-10-22 @ 09:22:52
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: