Okej, nu startar vi =)

Nu har man funderat ett tag på detta och äntligen har jag fixat det =)
En blogg!! Här kommer de då mest stå om hästar, tankar å annat skojjsigt!

och för att mjukstarta lite så ska jag berätta vem jag är. Intressant va?? ^^
Caroline heter då jag, är 18 år och ska börja 3:e å sista året på gymnasiet.
Jag går Möbel och Inrednings Snickeri vilket är såååå tråkigt. Har haft problem med skolan och jag kommer nu bara gå på kärnämnena sen är tanken att jag ska praktisera resten av tiden! Får väll se hur de går!
Helst av allt vill jag bara ta studenten och börja Jobba!

På fritiden är jag mest i stallet hos min islandspojke Bingó. En 16 årig femgångs valack, kommer berättas mer om denne krabat å hans hyss, våra tävlingsresultat och dagliga träning! Mycket nöje ;-)

Jag har också för den som inte vet en bilddagbok där jag försöker så gott jag kan lägga upp bilder varje dag, tyvärr så tar de oftast lite lång tid för mig att få bilderna från kameran till datorn till bilddagboken. Men ibland slår de slint å jag börjar ladda upp bilder. Så håll tillgodo =P

Så titta gärna in på Http://tweenie.bilddagboken.se      och lämna någon kommentar till någon/några bilder =)

Nu kallar sängen på mig och jag gissar att den håller kvar mig där ett tag ;-)

Hej då

Detta är slutet av det första inlägget men början på så många fler


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah =) Hej Carro *Vinkar*

2007-08-24 @ 09:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: