Orkar inte med detta skit -.-

Jag som trodde dagen skulle bli bra idag. Men tji fick ja.

Det första man ser när man kommer till stallet är Bingo och Prins tillbaka i den gamla lilla skithagen helt själva. Jag blir lite lätt irriterad eftersom vi släppt ihop hästarna igår och jag faktiskt trodde dom kunde få gå tillsammans. Träffar Micke först och han blir lite lätt utskälld av mig, Då jag faktiskt tycker att man kan höra av sig till hästägarna om hästarna blir borttagna från flocken! Vi är faktiskt deras konsumenter, jag betalar INTE 2100 kronor i månaden för att bli behandlad som SKIT!. Micke typ sa lite halvhjärtat att Stefnir hade bråkat så mycket så dom tyckte att de vore bäst att ta ut våra hästar. Som faktiskt har gått med Stefnir i över 1 månad O.o

Så Stefnir den "elaka boven" i de hela får gå kvar men Bingo som var en snäll häst som faktiskt bara ville leka lite med Strakur och beta fick byta hage. FY fan va arg jag vart. Sen 5 min senare kommer Sylvie (stallägare) och mer eller mindre skäller ut mig för att jag tycker att dom kan höra av sig vid hagbyte osv. Sen går hon därifrån INNAN jag hinner säga ett skit typ. FY FAN för dessa människor! Som om inte jag mår tillräckligt piss ändå??

ÄR det för mycket begärt att stallägarna hör av sig när hästarna byter hage? speciellt med tanke på att Min häst tas UT UR flocken??. Jag får mer eller mindre SLÄPA Bingo till hagen dom går i nu för att han INTE vill gå i den hagen, Jag ser på Bingo att han inte trivs med att stå med bara en häst, jag vet de, jag såg honom hela förra sommaren!

Att få en utskällning från en person som ska vara ansvarig för stallet är fan inte OK. Speciellt med tanke på att jag betalar hennes lön mer eller mindre. Att behandla en person som hon gjorde är fan inte ok! Absolut inte!

Övertalning pågår för att få byta stall, då jag fått "utskällningar" mer eller mindre hela sommaren, Jag böt hage på min lilla häst från en utan gräs då han fick fångkänningar till en med väldigt lite gräs i att gå i halva dagen, Det var tydligen INTE ok då de var fler som ville ha hagen (bör nämnas att hagen stått tom sen Bingo stod i den), Jag får skäll över att min häst inte äter upp frukost höet!, (låt honom få lugn och ro på morgonen och han äter upp den!!). Ne fan jag ORKAR inte mer, det var inte de här jag ville ha när jag köpte häst och stallade in honom på Eriksberg.
Tack Ingela iaf för ditt stöd <3

Nej, god natt med er så får vi se om jag lyckas somna, upprörd och ledsen som jag är just nu, jag behöver verkligen INTE detta just nu.....


Kommentarer
Postat av: Frida

Är det ett stort skämt eller =O Vilka idiotr..Du ska ju inte drabbas för att han var dum. Byt stall!! =)

2007-08-29 @ 09:59:35
Postat av: Marie

men usch! byt stall, men som sagt vårt blir alldeles strax upptaget om du inte ringer NUUUU en kommer nästa vecka och några andra har kollat på stallet, de ska bara bestämma sig...
men seriöst, hos oss får ni det ju bra =)))
ta inte åt dig av vad alla knäppa hästmänniskor säger. de har ofta inget annat liv än hästar och ofta inget bakom pannbenet...
skit i de! =)
ring om det är nåt och RING CARINA om ni är intressearad! =) vår annons ligger på nätet, där finns info om strallet =) ses på lördag! kram

2007-08-29 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: