Sm nästa?? =P

Fan va kul de är å rida när allt faktiskt funkar!! Vi hade vårat fina bråk Bingo och jag för 2 dagar sen då ALLT gick åt helvetet. Men de fixade sig idag =) Precis allt funka, ren tölt, fina övergångar till trav i FORM!! Träningslägret vi var på har hjälpt oss SÅÅ mycket <3

Att äntligen känna känslan med bakben + rygg är helt underbart. Sen att han fortfarande är lite ostabil å formen och lätt slåt upp huvudet är något man får ta med en nypa salt ;-) Med rätt stöd på tygeln kommer allt att gå såååå bra på lördag =D

Ska faktiskt bli riktigt kul att åka iväg på tävlingen och rida vårt sista lätta 4gång för iår! Så jag hoppas på att traven håller sig fin =). Kan inte kräva flera varv i form men en långsida och jag är SUPER nöjd! Får hoppas att domarna är snälla =). Men jag ska ju typ lägga ner 4gången nu ett tag framöver. Just pga problemen med traven och skritten, Tölten känns säkrare och ökningarna sitter nu perfekt, så de känns så skönt att kunna åka på tävling utan att vara super nervös över rätt galopp osv, nu ska vi bara försöka få till sista biten i tölten, dvs formen, Takten och aktionen är jag nöjd med, Bingo kan säkert mer om man skulle vija men han är ju ingen ungdom direkt =P

Men nu håller vi tummarna för mig och Bingo till på lördag =) och har vi tur blir de final på söndag (a)

Hej då

Sikta högt skjuta lågt



Kommentarer
Postat av: Marie

Hihii see you on saturday ;)) =))

2007-08-26 @ 13:48:36
Postat av: Frida

Du kommer klå dem alla ..=)

2007-08-26 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: