Torsdagen

Jag som inte skulle uppdatera så ofta xD. Nu är de ju faktiskt så att de händer lite grejjer å de är snart tävling så då vill man skriva lite å skryta lite också för den delen (a). Tävling på Lördag och som de känns nu så kommer de att gå helt OK. Galoppen är jag osäker på men men de får gå som de går =P. Fyrgången är ju inte våran starkaste gren och har man tur får jag lite bättre poäng i lätta tölten den här gången =) Vore kul faktiskt =).

Idag ticka Bingo på i tölten som vanligt. Efter några varv på 4kanten samt lite serpentiner och öppnor tippa han ner i form igen, så något gör jag ju rätt, undrar bara vad xD. De är ju inte så att han sen tickar på där i form utan de är bara för en långsida typ sen lyfter han huvudet lite, är ju lite jobbigt för honom att gå så men de gör mig inget =P.
Min satsning ligger såklart att Bingo någongång ska gå i form men inte till denna tävling iaf =P. Kanske nästa år =D. Då sopar vi tävlingbanorna =).

Idag ringde Emma och väckte mig vid 12. Hon ville ha guidning till hur man anmäler sig till tävlingar så jag fick låta pigg som en mört och försöka förklara =). De gick nog rätt bra ändå med tanke på att hon både lyckades med att Anmäla sig, betala anmälnings avgiften samt beställa en ryttarlicens =). Bra gjort av mig via telefon och lite halvt groggy xD.

Ska även hålla "lektion"  för Emma nu då några ggr innan tävlingen =), ska bli kul. Kanske ska ta å bli instruktör?. Alltid kul att hjälpa till när man kan och öppna annars stängda dörrar.

Nej nog skriver för idag =).
Hej då =)


Kommentarer
Postat av: marie

hej! imorgon gäller det! =) vi sitter där från nio =DD
ska emma tävla på dis? skojj! =) då måste jag ju se er där också =)
ses imorgon! kram

2007-08-31 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: