November världens sämsta månad

För några dagar sen blev en annan häst i stallet halt, misstänkt hovböld. Så på lördag ska vi testa med att släppa ihop Bingo och Fönix. Tror de går bra Bingo är nog väldigt sällskaps sjuk nu. Snart är de återbesök på stav. Så då hoppas jag på att Bingo kan få gå ut med sina kompisar igen. Tycker så synd om honom när han stått själv nu i typ 3 veckor :( å så är de ju typ 2 veckor kvar till stav. Hoppas de går bra på lördag så Bingo får en kompis att leka med några dagar iaf. Imorgon är de globen ska bli kul


Kommentarer
Postat av: Marie

heeej tjejen! Nökkvi mår bättre... eller vi tror det i alla fall... han är inte halt längre, ingen direkt feber.... han ömmar över såret dock. Vi kände i söndags att det var dags att göra någonting.. det kändes som att vi inte visste vad vi väntade på... gott/ont... så jag bestämde mig för att börja rida honom... så jag har skrittat 20 min, gått prommisar och idag sprang jag med honom. han markerade ingenting... så det är bara att fortsätta i samma mak... jag känner att jag vill "pressa" honom och benet lite för att se vad som går...

när ska du till globen imorgon?

hoppas verkligen det går bra med bingo!

2007-11-29 @ 17:53:00
URL: http://mariee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: