Oj!!!

Nu var de ett BRA tag sen jag skrev (a)
Tiden har inte funnits och orken den har varit på semester.

Iaf i Måndags 29/10 var de EXAKT ETT år sen vi köpte Bingó
Det är helt SJUKT hur snabbt åren går! Känns som igår eller nej de gör de inte men känns iaf som om de var för någon månad sen iaf. INTE ett helt år!!
Kul har vi haft iaf. Eller Bingo har nog haft roligast xD. Jag har flygit som en vante titt som tätt, vi har gått ner i ett kärr -.- , vi har kommit 4:a i en B-final <3. Jag har skadat mig ordentligt och Bingo tappat skor. De är väl så man kan beksriva året som gått =). Men vi får INTE glömma hur jävla KUL jag har haft det HELA tiden. Hur mycket jag lärt mig! Hur bra jag mått och jag helt enkelt de har varit UNDERBART <3
Ett år avklarat flera år kvar =)


Bingo för ett år sen direkt efter avlastning och ut med nya kompisarna <3

igår Tisdags 30/10 var Bingó och jag, Emma och Serra och Frida på Kurs ute på dalarö
Frida som ännu inte fått någon häst fick låna Garpur. Det var riktigt kul att rida för Marie igen, är ju drygt ett halvår sen sist!...

 Slänger in en bild från kursen =)

Sen i måndags ringde Marie och frågade om jag ville hänga med på en kurs som Carina Hartwig ska hålla i december. Kul att Marie tänker på mig då =). Så den 2:a december ska vi iväg på kurs igen! Ska bli kul. Rida för någon ny person och se lite ny miljö. De är så mycket roligare att träna när man är någonannanstans än hemma. jag vågar mer då konstigt nog. Sen ska de bli roligt att rida för ny instruktör =P. Har redan fått ett förtroende för Carina. Fast jag bara har hört att hon var framme direkt efter att jag åkte av på tävlingen och var tydligen jättegullig enligt mamma (jag minns ingenting). Men de ska bli kul iaf =). Inge mer avåkningar har jag bestämt mig för xD


Nu inser jag att jag själv har flummat på som bara den men nu ropar Roomservice på mig (a)

Och JA jag ska ta mig i kragen och skriva oftare =P

Ha de!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha bara för min skull va (a) xD Tack..In´te ännu nej =) ^^

2007-11-01 @ 14:29:29
Postat av: Marie

Carina Hartwig!!! inte jylebäck!!! =)

2007-11-02 @ 12:35:27
URL: http://mariee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: