Hopplöst fall, Doktorn grät

Idag har jag varit duktig. Ringt till gamla stallkompisens mamma som är sjukgymnast och fått en tid till på Torsdag hos en av hennes kollegor. Ska bli skönt att få komma igång så att allt blir lite bättre.
Ringde även Ylva Hagander idag men hon kom inte riktigt ihåg mig "/. Fick förklara allt en gång till och då bad hon mig att maila en gång till alla uppgifter så att hon kunde tala med folket på Fors om vem som skulle bli min handledare osv.

Kommer liksom inte riktigt någonstans känns de som "/. Får hoppas att allt fixar sig nu!

Idag kommer kiropraktorn ut till stallet och Bingo ska knäckas igen =). Ett halvår sen sist tror jag. Jag hoppas på att han inte har fått tillbaka sin låsning. Nog för att han inte känns helt 100 men hoppas som sagt att de inte är något så stort som förra gången då låsningen satt på båda sidorna om korset =(.
Bara att vänta och se.


Nu drar jag upp lite allt möjligt men sjuk är man ju ockå =(. Har dragit på mig värsta förkylningen med slemhosta, snorighet och heshet "/... INGE kul alls =(. Hoppas på att bli frisk fram till på Måndag då jag verkligen MÅSTE komma igång med skolan igen... Har ju bara varit där 2 ggr denna termin "/. Har ju vart sjukskriven å så. Ligger bara LITE efter så att säga.. -.-

Nej nu ska jag upp och lägga mig framför tv:n igen med katten, filten och halstabletterna =)

Hej då


Kommentarer
Postat av: mariee

varför grät doktorn?!!? =o

2007-09-29 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: