Den finaste hamnade hos mig <3

Numera behöver jag inte ropa när jag närmar mig hagen, utan Bingó vet när jag kommer och då är de Gräshagen som gäller. Så då kommer ponnyn travandes till grinden ^^. Väldigt bekvämt må ja säga. Men sen när dom går i gräshagen hela tiden så får man knalla igen. haha, så ja njuter fullt ut av att han kommer.

Idag tog vi och tömkörde lite. Bingó pigg och busig, nu är de VÅR säger han. Tog en kortare sväng idag på ca 15 min. Ska bjuda på lite bilder också hade ja tänkt =). Usch ja är så nervös inför imorgon =/

 Härligt värre med gräs =)

 En hästrumpa på promenad =)

 Vinden i håret

Har jag sagt att jag är lycklig? Om inte så säger jag de nu då ; )
Carro är Lycklig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: