Skansen och lite till

Dagen började med ett möte vid 12 med J. drog oss ut på Djurgårn och hamnade på Skansen, skit fintväder ute och varmt som satan, vandrade runt där ett tag och slutade i Kungsträdgården. Fan va vackert de är när alla träden blommar samtidigt. Lämnade J. vid centralen och åkte vidare hem. Fan va bra jag mår just nu. Känner mig levande.

väl hemma böt jag om för att åka till stallet. Bingo släpptes ut i en av sommarhagarna och drog iväg i en serie med bocksprång, rullade sig och travade iväg tills han insåg att han var själv i hagen och inte hade någon att leka med haha, fick sällskap av Fani och Fönix efter ett tag men då lockade gräset mer än lek och bus. Vart en snabbvisit i stallet med endast mock och hagbyten.

Just nu känns de som att jag kan klara av vad som helst! Just bring it to me ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: