Tårta i stallet =)

Lyckades med att shabbla bort mitt förra inlägg. Undrar vart de hamnade haha. Jävla bra man är!

Igår blev som sagt Bingó utskriven från kliniken. Det måste firas och de blev med tårta i stallet. Samtliga stallkamraterna grattade oss och önskade oss lycka till. Och nu ska vi allt fixa det Bingo och jag, tillsammans klarar vi av allt bara vi vill och tar de lugnt <3

Jag har också gjort mitt "val" och de känns toppen, att äntligen få satsa på något som troligtvis leder till något underbart. Fan va härligt de känns, saknar J. lite men just nu är han på en stor båt påväg till Åland. Men nu är de min tur att få känna av lycka och jag kan INTE vänta. Ska bli så jävla skönt att bara få vara glad och må bra. För jag förtjänar det just nu. Min tur till Lycka


Kommentarer
Postat av: Marie

halllå!! jag väntar fortfarande på detaljer!!! =) ;)

2008-04-30 @ 10:24:23
URL: http://mariee87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: