aptrött

Okej jag ska fan skryta nu. Något så jävla enormt!!
Jag har ÄNTLIGEN lyckats med att knåpa ihop ett förbannat CV och jag har varit så jävla arg över skiten så jag var riktigt riktigt nära på att förstöra något i min närhet (detta är typ 20:e gången jag sätter mig ner för att skriva ett CV) och nu fan tag jag bara ett djupt andetag och skrev klart skiten. och jag är NÖJD!!

Sen kom ju SÅKLART nästa jävla problem, personligt brev. Jo men tjena. å där skriver man vadå? "hej, anställ mig för jag är bäst??" vet inte om det är så poppis. Men fick ihop något halvslafsigt skit iaf och har skickat iväg till ett eventuellt jobb iaf. Nu letar jag jobb så jag kan mass skicka mitt CV och personliga brev. Just precis det man INTE ska göra om man ska lyssna på vad alla säger. Men vem fan orkar egentligen?? Jag har fått ihop detta och kan tänka mig att modifiera mitt personlig brev lite om det behövs. Men mer energi än så kommer jag inte att lägga ner på skiten. och så är det....


Nej nu ska jag sova. Ett hann jag skicka iväg iaf.
Så det blir väl att leta mer imorgon. JIPPI *vågen* å lite till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: