Dagen

Var uppe med tuppen idag igen *host* var iaf uppe kvart över 10, då orkade jag inte med katten längre samt att vi faktiskt skulle åka till stallet relativt tidigt. Fick inte upp pappa ur sängen så vi var inte i stallet förrens vid halv 12 ändå. Men det gick. Jag och Annica drog ut på en tur runt Kolartorp och Bingó skötte sig super. Tölta på sjukt lugnt och fint. Överlevde flera bilar samt 2 omgångar med cyklar :D Åkte hem och böt om för att åka till Willys och handla lite inför kvällen då bror med sin fästmö, samt bie och kenneth skulle komma över för att fira mig. Självklart hade inte Willys allt vi behövde så det vart att åka till Ica Maxi också. Och sånt blir man bara såååå trött på egentligen. Åka runt på 2 olika ställen. Suck.
Fick iaf alla presenterna idag : ) och av pappa och mamma fick jag 1500 kronor (så nu kan jag ÄNTLIGEN köpa den där sadelgjorden ^^). Och av Jimmy och Linda fick jag presentkort i Farsta, likaså av Bie och Kenneth. Så nu kanske man ska ta och köpa sig ett par nya Jeans eftersom dom gamla jag har är förstora : ) (eftersom jag har lyckats med att tappa 20 kilo i vikt :D:D:D:D) Så ett par nya Jeans skulle sitta sjukt fint just nu :P

Nu ska jag ladda upp lite bilder på bilddagboken samt försöka föra över bilderna från arbetet på hallen (om jag ooorkar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: