Söker med lykta

Mhmm. Skulle ha varit ridlektion idag. HAHAHAHA det spöregnar >.< börjar bli jääävligt trött nu alltså. Riktigt riktigt trött!!
Sen vafan ge mig ett jobb!! Bara för att jag inte har jobbat i 35 år och ändå bara är 18 så behöver inte det betyda att jag är inkompitent! ffs.. Jag vet ärligt inte vad jag ska göra?. Mamma har pratat med sin chef om eventuellt jobb men jag tror absolut inte det kommer bli något. Jag kan ju inget in spedition eller deras sjuka datasystem. Sen låter jag inte trevlig i telefon, tyvärr. Kan vara skitglad men då låter jag typ bara sarkastisk. Å jag vet inte, det är svårt.... Och jag har ju inget som jag kan "falla tillbaka på" eftersom ja inte har något ordentlig utbildning -.-

Leker iaf med pappa nu i hallen, drar ner tapeter å har oss. Faktiskt rätt kul :)
Imorgon blir det att spackla väggarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: