Tisdag

Imorgon kommer jag iaf ha träningsvärk, det är jag nästan helt hundra på. Tömkörde Bingó idag och jävlar vad bra det gick! Tränade på att skjuta in innerbakben under kroppen och det gick verkligen super. Gjorde lite skänkelvikningar också :D nog för att jag ser ut som ett offer när vi gör skänkelvikningarna, för det är inte lätt ska jag säga dig, Allt jag har är 2 tömmar och med dom ska man lyckas med att flytta hästen i sidled ;P Men Bingó är duktig och vet vad jag vill :)
Sprang en massa också och traven ser super ut bakifrån :). Å fy vilken dålig kondis man har, eller ja lite stolt är jag iaf, orkade springa ca 6 varv på ridbanan samt vägen ner till Jordbrogrinden och tillbaka, men sen jävlar vad slut jag var xD jag flåsa och Bingó undra om vi skulle springa mer. Min fina lilla pojke <3

Och ja jag tjatar men snart är det dax!! :D Om 4:a dagar är vi där. Åhsåunderbartjagkanintevänta!!!

Var en sväng till Lissma också med Mustangen men det regna bara hela tiden så vi åkte hem igen efter en timme. Träffa lite folk man känner och prata lite skit. Men suck på detta väder som aldrig vill ge med sig och bara vara varmt och fint..

 En Bingó rumpa på promenad :D

 Finaste Bingó som står och lyssnar på mig därav öronen bakåt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: