American History X

Jag måste säga att de är verkligen en riktigt riktigt riktigt bra film. Jag har nog sett den över 10 gånger och kan se den hundra gånger till. Jag gråter alltid på slutet, jag mår alltid illa i mitten av filmen när huvudpersonen dödar en person. Jag helt enkelt älskar filmen. Edward Norton är en riktigt bra skådis och de gör ju ingen större skada att han även är riktigt jävla snygg också!! Edward Furlong (spelar Edward Nortons lillebror) är en grymt talangfull skådespelare han med. För att vara relativt grön (iaf när filmen spelades in) så är han grymt bra, och självklart är även han jävligt snygg :D. Jag vet ärligt inte vad ja ska skriva, mer än att filmen är grymt grymt bra! Och så jävla värd att se! HAR DU INTE SETT American history X? Dags att se den nu då! Den kommer absolut inte att lämna dig oberörd!






Två bröder, Danny och Derek, har hamnat i dåligt sällskap. De är med i ett nynazistgäng. Derek hamnar i fängelse efter att ha dödat. I fängelset förändras han och när han släpps har han som mål att få bort sin bror från gänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: