Avåkning

Idag tog vi oss en tur med Annica och Múska. Det första vi säger är att solen skiner och något kommer att gå åt helvetet. Mjo allt gick väl bara bra (om man bortser från de faktum att ja inte fick stopp på Bingó vid ett tillfälle och fick besöka Múskas rumpa) ända tills vi är på klätterstigen påväg hem. Bingó får långa tyglar och besöker stigkanten. Där de är stenigt, grenigt och helt enkelt jävligt omsmidigt att gå på. Så han snubblar till och går ner på knä. Just den lyckades ja parera gaaanska smidigt (a) men direkt efter så snubblar han till igen och då glider lilla jag av xD. Höften fick smaka på en stor väldigt hård sten. Högerarmen tog emot fallet (där jag har nyckelbensförskjutningen) och det känns i musklerna nu runt axeln och i armbågen!. I höften känns det inget direkt. Lär väl kanske känna av det imorgon iof!..

Idag vart de även till att avmaska lillkatten igen. Jag fattar inte?!? Han har mask i magen igen!! Såg något litet vitt sticka ut för någon vecka sen men tänkte liksom inte mer på det egentligen (vilket kanske var dumt gjort) nu idag hängde en stor vit mask ut (ja hejj ni VILL veta, ni vet bara inte om det än xD). Så de var bara att hämta maskmedlet och en handduk och vira in katten i handduken och trycka in pastan i munnen på honom.


Jag är trött och ska jobba inatt >.< men de är sista natten på ganska länge nu iof. Blir ofrivilligt ledig nu. Fan >.< massa pengar ju :( men men, på tisdag får ja min första lön ^^ de är iaf något att se fram emot!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: