HAPPY HAPPY HAPPY

Fan va happy ja är just nu. Såg precis mitt lönebesked och JÄVLAR va bra med pengar för endast 2 söndagsnätter (totalt 14 timmar) och en fredag (totalt 3 timmar) fick OB tillägg som hette duga!! Vafan OB tillägget var lika mycket som en hel söndagsnattsarbete :D iiiihhh ja kan typ knappt sluta le xD Jag behövde verkligen detta. Jävlar va bra det känns just nu!
Sen mockar jag ju nästan åt hela stallet nu under jul och nyårs helgerna så där blir de några hundralappar också (runt 3-4 hundra kronor :D).. Dock försvinner de lite pengar eftersom jag ska ta ut tandläkaren här i januari/februari och kiropraktorn i mars. Men innan dess lääär ja hinna få lön några gånger till ;D


Kommentarer
Postat av: Fia

Fy fan, låter super!! :D :D

2008-12-22 @ 18:51:19
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: Agn

Va kul!!!!!! :D

2008-12-22 @ 21:57:18
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: