Host, rivjärn och feber

fan säger jag bara.. Fick världens feberfrossa igårkväll(natt) vid 1 typ. Grattis, 39,5 graders feber >.< men jIPPI, vi som ska tävla på söndag och behöver träna lite. Samt att ja planerade att klippa Bingó imorgon igen, iof så har febern gått ner och sist ja kolla var den runt 37,7 så det går åt rätt håll iaf :) Men jag har verkligen kli i kroppen. Har jättesvårt för att vara hemma en hel dag. Jag åker ju ALLTID till stallet! Idag har jag inte gjort ett skit... Ont i kroppen och musklerna får jag ju också när jag inte rör på mig något ... Ne ja hoppas verkligen på att de går fort att bli frisk igen! Blir ju inge jobb inatt eller då >.< och jobbar man 1pass i veckan är de jävligt drygt att vara sjuk just den dagen. Vafan det blir ju massa pengar som jag förlorar >.<

Ne nu ska ja sluta att vara negativ. Halsen blir ju iaf bättre när man dricker varmt ;P men däremot är alvedonen/iprenen slut.. Så får se hur febern beter sig när tabletterna släppt helt.. vilket dom bör göra om någon timme. Jag ber över att febern bara fortsätter nedåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: