Hostar sönder lungorna snart!! :o

Snart kommer jag seriöst att hosta upp mina lungor. FAN va de gör ont just nu. Allt hostande ger mig huvudvärk på köpet också. Jävligt underbart det här.. Låter bättre i rösten nu iaf, trots att de fortfarande är en bit kvar tills jag låter normalt igen.. Stackars lilla Bosse har varit livrädd hela natten, stackarn blir riktigt rädd när jag drar igång och hostar som en idiot. Då jamar han lite och när ja väl slutat hosta kommer han jättenära för att se så jag andas och så lägger han sig nära nära och "pussar" på mig lite då och då :) Sötnöten <3

Idag tog jag och Bingó oss ett välbehövt träningspass på ridbanan, herrejävlar säger jag bara. Jag kommer att ha träningsvärk imorgon!! Gick super i skritten efter ett tag, grymt svår att böja igenom i höger sida men de gick efter många volter och rumpflyttningar :P Men sen i tölten, visst han ticka på som en klocka men vadå? ta högerskänkeln (dvs innerskänkeln) shit så onödigt!! Vi kan väl gena jättemycket i kurvorna ist?? FAN va jag fick jobba!! Men de gick tillslut utan att överdriva hjälperna något. Sen att de tog sisådär 35 varv är en annan femma xD haha. Sen är min ponny så jävla flott i traven nu så jag knappt vet vilket ben jag ska stå på :')  Travade av honom lite efter all tölt och tjejen som red samtidigt tyckte han verkligen var superflott, stallkamraten som kom med häst höll tummarna uppåt ^^ och stallkamrat som drack kaffe tyckte jag hade gjort ett bra jobb och att Bingó såg flott och tävlingsredo ut ^^. Då blir man glad :D


Kommentarer
Postat av: Agnes

Man ska komma till en ny blogg, men det är en popupruta som ska dyka upp .... Funkar de andra rutorna då? eller är det bara Machs?

2008-12-14 @ 10:12:01
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag såg ett fel XD kolla igen? :D

2008-12-14 @ 10:14:09
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh, låter super!! :D Fia håller också upp tummarna ^^

2008-12-16 @ 22:30:45
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: