Inge jobb, men en massa bus

De är söndag och ja ska vara på jobbet nu ju! Va är grejjen med ledighet egentligen?? ofrivilligt och allt >.< Blir ju inge jobb för mig förrens den 11:e januari, wtf liksom.. De är ju lååångt dit :( men men, what to do?? Har legat hela kvällen i soffan med Bosse i knät. Faktiskt väldigt mysigt :) Men för tillfället dampar han runt med en hårsnodd xD för de är faktiskt jättekul att jaga snoddar som jag skjuter iväg, för då får man springa lite sen kan man lämna tillbaka den till matte och jama lite så snärtar hon iväg den igen *det är en evighetsmaskin*

Bingó var ju lite läskig idag, han var väldigt mycket mer uppåt än framåt när vi red runt i hagarna, börja vela i galoppen och far åt alla håll och kanter, slutade med att jag bara galoppa i närheten av staketet så han fick lite stöd. Sen helt plötsligt i tölten stannar han och stegrar sig?!? wtf liksom?!? Blev arg och ryggade för att sen dra upp i tölt igen och sen galopp och ingenting mer händer, utan bara en gång?. Protest mot att han knappt fick galoppera?? xD Imorgon är de vila för Bingós del iaf. Kanske tar oss en liten promenad om inte vädret eller orken säger något annat iof ;D

Men nu ska jag fortsätta leka med den galna kattungen och sen blir det nog sängen ganska snart faktiskt (eller ja, jag vet ju hur jag själv är. Lär inte ligga i sängen förrens runt 2 ändå xD)


Bjuder på en bild på en väldigt trött Bosse :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: