Julstök och ökad tölt

imorgon är de jul. jippi eller inte.. Känner ingen julstämning alls, har ingen lust att fira jul imorgon. Kan inte fatta att de gått så fort egentligen. Allt går så fort, tror helt enkelt att någon jävel tagit bort några timmar från dygnet!! Så måste det vara. Finns ingen annan förklaring. Just nu pågår julpysslet på övervåningen och jag har ingen lust att delta. Mamma är den som stökar och bökar. Pappa ligger "sjuk" (ja ni vet hur karlar är när dom får en förkylning! De är ju kistan nästa).. Mjo lusten för julafton är inte hög här hemma..

Bingó kände av kylan iaf. Jävlar va pigg pigg han var idag. For runt som en jag vet inte vad i skogen och tänkte hoppa diverse nedfallna träd. Fick styra undan för inte fan hoppar jag runt 1 meter med honom inte xD. Sen drog han med mig :o i ökad tölt xD fort som faaaan gick det, riktigt riktigt långt också :P Fick stopp på honom i sista galoppbacken, då vart jag arg. Men måste säga att tölten var superfin :') direkt efter tog jag komandot och han fick tölta på i kort kort tempo (gick ungefär lika fort som skritt xD) de var visst inte riktigt lika kul men jävlar va fin han var där också :) Han har ett stort register i tölten den där hästpojken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: