Julstök

Nu är granen klädd och skinkan färdig. Tog första mackan för några minuter sen och den första är den som smakar godast. Oftast den enda skinkmackan jag äter under julen. Har också setat med en sprayflaska med vatten i och vaktat granen.. Sprutat några gånger på Bossebus och han har nog snart fattat det där. Gran=läskigt vatten.. Men vi räknar med att han kommer att välta granen någongång ändå. Det tillhör när man har kattunge!!
Imorgon ska jag och Bingó ta oss en härlig tur i skogen. Vet inte riktigt vart ja ska rida men en sväng i skritt blir det nog allt. Nu funderar jag starkt på att ta herr Bus under armen och gå och lägga mig.. Se om de är någon bra film på tv eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: