Ny målning; Marilyn Monroe. Ej nöjd...


I've lost it :'( Seriöst har inte målat på typ 2 månader och när jag väl gör ett försök blir resultatet inge bra alls. Jag har ju chansen nu att verkligen sätta mig ner någondag och renodla allt igen. Något jag måste göra om jag nu ska kunna ta några steg framåt överhuvudtaget.. Just nu iaf med denna teckning så har jag tagit 32 steg bakåt =/ Måste skärpa mig lite nu och speciellt med tanke på att jag skissar en tatuering till en kamrat eller faktiskt till 2 kamrater. Och funderar själv på att kanske måla min nästa tatuering också.. Här är iaf resultatet och nej jag är absolut inte nöjd.. Känner också att jag måste hitta något nytt motiv. Marilyn börjar ju nääästan bli lite uttjatat eller??

 


Kommentarer
Postat av: Agnes

Den är jättefin ju!!!

2008-12-29 @ 10:46:46
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: