Pepparkaksbak!

Idag har mamma bakat lussebullar (inte katter utan bullar Usch säger jag bara) och jag gjorde pepparkakor till hästarna i stallet :) Vi har även bytt ut diverse gardiner och lagt ut juldukar så nu är de mer julstämning här hemma.. Bingó och jag tog oss ett pass på ridbanan, lite tölt lite trav mycket skritt. Börjar lossna nu i höger men de sitter något där. Iof ska tandis komma här snart, och vi ska även bli kollade av kiropraktorn om någon månad. Får se om de lossnar då. För vi vägrar väl tro att de är jag som är problemet?? xD haha, jo då men jag behöver faktiskt en ridlärare, måste försöka dra ihop några i stallet så vi kan söka någon ny ridlärare som vill komma och ge lektioner.. Många nu som behöver det.

Imorgon ska jag iväg till frisören, ja hör och häpna gott folk!! Carro ska göra något åt håret (faktiskt inte sååå länge sen ja klippte det, dvs lagom till studenten) brukar oftast bara bli en gång per år men nu känner jag att jag inte kan ha denna frisyr längre. Så det blir färgning+klippning. Hoppas de blir som jag tänkt mig och att jag blir nöjd :) Brukar iof alltid se skitsnygg ut hos frisören eftersom dom pillar å håller på sen ska man försöka åstakomma samma frisyr hemma, jo men tjena det går ju aldrig :P


Tanken är att den ska hänga över boxen :) Får se om det funkar eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: