Regn å rusk hela dagen lång

Idag vart de upp lite tidigare och stallet direkt. Tog mig en sväng idag igen, samma väg som igår men nu när det var dagsljus såg feghästen att några stor granar i tjejernas sommarhage var nedtagna. Och vet ni?? Dom kans ÄTA små hästar!! Det är säkert!!.. Lika rädd när vi red förbi på vägen hem också xD jävla fjolla. Trava några korta sträckor idag och mjo han lyssnar iaf. Tog halvhalterna riktigt fint faktiskt. Dock var formen lite si och så med. Men vafan ;D


Regna har de ju gjort också, hela jävla natten. FAN va de smattra mot mina fönsterbläck >.< helt galet! Vid 4:a trodde jag seriöst att de stod någon utanför med en vattenslang eller liknande, jävla hellregn!! Varför inte snö liksom?!? Eller nja, bara om det kommer MASSA snö så att det inte finns några bucklor i hagen annars får det vara!

Imorgon ska jag städa lite hade jag tänkt, sen blir det att baka muffins : ) har fått ett recept som jag är sugen på att testa!, sen blir det stallet med Annica. Får se hur Bingó är i benen då han åkte upp med kompisarna idag, iof tror jag inte att dom har busat runt alltför mycket faktiskt. Ingen som var intresserad av Bingó när han kom upp i hagen iaf. Några tittade med fortsatte att tugga halm :P 

Juste, tog inget kort på nya täcket, men de kommer väl snart ;D jag antar att ni överlever utan bild också iof :P 


Kommentarer
Postat av: Fia

Tack <33 Ja, och då ska jag banne mig få galoppen ren! ;D (Hur fan jag skall lyckas med det..?!)

2008-12-03 @ 13:02:04
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: