seg dag

seg dag, riktigt seg dag. Pallra mig upp vid halv 1, drog till systemet med mamms och köpte champagne och diverse annat gott. Tog en titt på guldfynd, fick ju ett presentkort där i studentpresent men än har dom inte fått in något som jag verkligen vill ha. Åkte till eko och köpte kattsand, e-vitaminer, strumpor (5kronor paret!!) och godis, åkte hem böt jacka, drog till stallet. Mocka bara och hälsa häst i hagen. prata med stallkamrater som varit borta under julhelgen och sen for vi till willys för att inhandla morgondagens mat. Sen har jag liksom bara setat framför tv:n.. Trött som ett as hela dagen men det ska väl gå ändå. Har absolut inga planer inför imorgon. Jag brukar ju alltid fira nyår med föräldrarna och så lär det väl bli iår igen. Får väl sitta med 2 livrädda katter kan jag tänka mig iof.. Superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: