stalltjänst

Idag var det ju stalltjänst som sagt, fick sova 1 timme inatt >.< jag verkligen HATAR mig själv när jag gör såhär. Att de ska vara så jävla svårt att somna när man vet att man ska upp en viss tid. Jag är ju så dum att ja ligger och räknar ner tills ja ska upp.. Vilket resulterar i att jag blir stressad och kan inte sova pga det... Men men.. Man får ju ett jävligt trevligt "gomorron" när man kommer till stallet, Bingó gnäggar som bara den <3 sötnöten ^^

Tog oss en liten sväng i skogen innan vi fortsatte på ovalen, och Bingó vakna på rätt sida!! Lyssna på varenda halvhalt i traven, gick i form då och då men det var inte direkt målet utan han brukar slarva med att verkligen ta mina halvhalter men idag lyssnade han utan att jag behövde tjata <3. Sen tölta vi några varv och ponnyhesten är bara bäst :'D tölta på superduper lyssna super, verkligen bar sig och fick en jävligt trevlig aktion på köpet :D sånna här dagar lever man för <3

Var även en stor vattenpöl i ena hörnan på ovalen, den lekte vi i en del. Men när kameran kom fram så slutade ponnyn att leka :O lite kameraskygg tro ; ) Här kommer iaf några bilder ^^





Lite plask blev det men det fångades tyvärr inte på bild, men vafan ;D
Och JA jag kan konsten att se sjukt överlycklig ut på bilder x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: