Nya tv:n :D

Idag for vi iväg till IKEA mamma och jag *yaaay* (hör ironin) köpte mig ett vardagsrumsbord som ja ska ha nya tv:n på och några korgar att ha grejjer i. Blev faktiskt riktigt fint och tv:n är verkligen superfin :D jättenöjd ^^.
Tog mig en sväng på ponnyn idag som chockade mig genom att vara superlugn och sansad, kunde galoppa i härligt kort tempo och med ren takt! Tölta superbra också. Viljan fanns nog att göra mer men med en bestämd Carro på ryggen vågade han nog inte göra något annat ;D haha. Får se hur han är imorgon. Detta som är härligast med denna ponny. Kan vara skit trevlig ena dagen för att vara djävulen själv nästa. Men man älskar dom för dess egenheter, right??

 before

 after


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: