Nattsudd

Jag vill egentligen skriva något, men jag har ingen aning om vad. Kan de bli mer spännande än det här?? Tror knappast det faktiskt..

Den 23:e får jag lön, ska bli lite spännande å se hur mycket det blir (samt hur mycket OB-tillägget är för söndagsnätterna). Får ju "bara" lön för en söndagsnatt och en fredagsmorgon.. Men lite pengar blir det iaf. Det tråkiga är väl iof att nästan alla pengarna går till pappa och mamma. Eftersom dom har fått låna mig pengar till inköp av Julklappar.. Så jag lär väl ha någon hundralapp kvar sen iaf xD Men vafan, bara en månad till sen jävlar får jag mer pengar :D Jag har så jävla mycket jag vill köpa. Och jag förstår ju också att de inte kommer att gå att köpa allt. Men att prioritera är inte min grejj!! Vet iaf att till nästa vinter MÅSTE jag köpa mig en ny klippmaskin. Sen vill jag ju köpa mig en ny sadel. Ingen superdyr sak direkt men något runt 10-15 tusen. En dressyrsadel. Då säljer jag såklart min gamla sadel. Som jag kommer få runt 4-5 tusen för. Sen vill jag ju köpa så mycket smått också. Men ja skulle ju även behöva en ny tv >.< men de är ju absolut INTE lika kul att spendera pengarna på som grejjer till Bingó ^^. Men jobbet jag har nu vet jag ju inte eller hur länge jag får behålla =/ Det är lite jobbigt faktiskt. Kontraktet går ju ut den sista Januari (typ som provanställning) tycker dom att jag jobbar på bra så får jag förlängt såklart. Men anser dom att jag inte tillför något, ja då är jag utan jobb igen ju :(  Men jag ska försöka hitta mig ett sommarjobbs liknande jobb till sommaren som man förhoppningsvis kan få en anställning på sen. Men hur lätt är det egentligen?!?.. Mjo nog finns det en del att fundera på. Men något kommer man förhoppningsvis på i slutändan.. Allt löser sig! right?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: