Assistent

Asisstent har jag varit idag och jag är trött trött trött i benen, springa springa fick jag göra idag och lilla hästen var inge bra alls, Stackars stallkamrat så som hon håller på med den hästen. Så tråkigt när de inte ger något 100% resultat (knappt så att han blir bättre alls) Hårt att säga men kanske han borde få vandra vidare nu. Men ja förstår att man vill göra allt allt för att hästen iaf ska kunna gå i hage å skrota. Vet att ja kommer att göra det med Bingó eftersom dom jävlarna betyder sååå mycket <3

Var över till Jimmy, Linda och Elin idag också. Elin fyller år grattis på henne och vi blev bjudna på middag. Jag är helt slut i kropp och själ och imorgon får vi se om ja orkar rida. Bingó fick ju stå idag.

Ge mig ett jobb någon?!? snääääälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: