otroligt jobbigt att vara arbetslös

Jag lyckas alltid med att få den där "smygbögen" när jag ska göra något (typ som nu när ja skulle till Ams). Haha dom dras till mig och förstå mig rätt, inge fel med "smygbögar" eller homosexuella överhuvudtaget. Men de är alltid kul att ja alltid lyckas med att få dom. Sjukt trevlig snubbe iof och han prata på som bara den. Han garva åt att ja hade letat efter mitt slutbetyg från 9:an i nästan 2 timmar. Tyckte jag var lite elakt =P. Ska dit snart igen och JAG VILL INTE!!! Snälla söta rara du där ute. Har du inte ett jobb till mig? snälla? Jag kan göra jättemycke saker!. Nej måste fan hitta ett jobb nu för detta är ohållbart. Får ju fan inga pengar alls å det funkar inte med häst. Det gör det verkligen INTE. Fick punga ut ca 350 kronor idag (dvs pengar JAG INTE HAR). ojojoj. Tur att jag har mina föräldrar men jag vill ju inte gå å tigga pengar hos dom hela tiden eller =/.

Får väl göra något drastiskt, börja dela ut tidningar igen? (usch det var sååå hemskt men det är iaf minst 1000 kronor i månaden).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: