slut i kropp å själ

Usch för att sova 3 timmar å sen åka iväg till regnet. För det regna mer eller mindre hela tiden i västerås. Fast visst fick vi se lite sol, faktiskt. Men det var en besvikelse. Var ett braa tag sen ja var på Power (säkert över 5-6 år sen) och jag minns allt som jääättestort och bättre helt enkelt. Var en stor besvikelse, trots att vi var över 7 tusen bilar på flygfältet så kändes det minimalt. Lite stånd var det också, "bara" 2 st gator med stånd och det är nästan så att Wheels i barkaby slår Power meet. Faktiskt. Vi kom in relativt snabbt, men att pröjsa 450 spänn för att komma in (och det är helt sjukt att föraren av bilen ska betala inträde!!!) och väääärldens jävla kö för att komma ut. Nej de tar nog ett tag till innan jag åker till Power igen. Kom iaf hem med lite grejjer. Regna ju som sagt så vi fick köpa en tjocktröjja till mig, sen hitta jag en underbar skinnväska som fick följa med hem ^^. sen hitta föräldrarna en massa annat som också fick följa med hem. Orkar inte ladda upp några bilder på fynden, får se om de kommer upp något sen eller inte..

Å vet ni, jag fotade inte en enda bild! och de pga skitvädret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: