Sommarvärme <3

Trots sommarvärmen så drog jag ut Bingó på en liten skogstur, vafan jag var så sjukt sugen på att rida när det äntligen äntligen var fint väder. Trava och galoppera mest och Bingó går verkligen sjukt bra i traven (känns som jag sagt det förut), men ALLA som känner mig och Bingó vet hur mycket vi har kämpat för traven, och så visar det sig att han har spatt och får vila och när han kommer tillbaka är han finare i traven än någonsin <3, Liten matte älskar sin sommartjocka rödblack <3<3. Galoppa en massa också och där är väl formen lite sisådär men det har aldrig varit ett av mina mål, utan det har blivit som en liten bonus (eller ja liten å liten?!?). Svettiga var vi båda när vi kom tillbaka och Bingó fick en sval dusch. Juste jag, de är intressant det där med vad hästar blir rädda för och inte. Slingrade ut en snok (tror jag att de var iaf) framför benen på Bingó när vi var ute och red, och då brydde han sig inte, men det är skit läskigt med vattenslangen och speciellt om den rörde vid benen!!! :O

Nu är jag sådär sugen på att teckna lite igen, men kan inte komma på ett bra motiv. Någon som kan komma med förslag på både tjejer och killar som man kan måla av?. Lite sjugen på att testa Johnny Depp. Får se hur de blir med det iof =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: